onsdag 13 maj 2009

Vax och fiskbullar

Varit på möte i eftermiddags och innan det var vi ett gäng som åt lunch på.......gissa 3 ggr? Äntligen så har de flyttat till nya lokaler och det behövdes. Vi hade bestämt träff 11.30 och tur var väl det för när vi väl beställt och satt oss så välde det in folk. Jag hade gått nästan 1 mil på morgonen med min trevliga granne så jag tog en 12 bitars...mums!
På eftermiddagen hade Evelina tagit tåget in till Örebro och vi träffades för att handla lite,dvs hon skulle handla. Det var lite mörka moln på himelen så vi åkte till Marieberg och där var vi alldeless för länge tyckte jag.Det enda jag köpte var hårbortagningasvax och 2 burkar dessutom. Min vaxbortagerska på jobbet skällde lite på mig första gången jag vaxade mig för jag hade för mycket hår och att en burk var för lite så jag tänkte att det är bäst att lyda och köpa två den här gången. Det får bli till helgen,måste ladda inför det då det inte är så skönt.
Måste också ut i trädgården till helgen, bara det är fint väder.Inte blåst och inte regn tack!
Pga att vi blev så sena hem blir det nu snabbmat för familjen. Det blir fiskbullar i buljong som jag "piffar" upp med hummerfond, dill och räkor.Det blir nästan lite lyxmat,eller hur?
.

Inga kommentarer: