lördag 2 maj 2009

Lugnt och skönt


Fick med mig svägerskan i spåret. Det är så fantastiskt skönt i skogen. Ett rådjur stod och tittade på oss på bara 10 meters avstånd och rörde sig inte ur fläcken. Ett tag trodde vi att den skulle förfölja oss sådär som katter kan göra.
Det blev wok till kvällsmat,gott!
Evelina med ett gäng kompisar tillbringade en del av kvällen här innan de drog vidare till nästa som hade en film de skulle se. Själv hamnade jag i soffan framför TV´n (fick ju stora TV´n för mig själv.) Det blev Robinsson, har inte bestämt mig för om jag tycker det är bra eller inte men det är ju alltid kul att se vem som blir utröstad. Jag hejar på en som heter Erik, han verkar sympatisk.
Jag trivs bra i mitt eget sällskap! I morgon kommer mamma och gör mig sällskap och på Måndag kommer min brorson Isak hit och vi skall vara barnvakt.Han diggar sin faster skarpt!
.

Inga kommentarer: