torsdag 21 maj 2009

Blåberga hundspår ,1 timma sen

Obs...det är bara Anne´s finger som är ivägen till höger på bilden.
Vi har snubblat över stock och sten...
Anne kliver i väg så lätt och är snabbt långt före mig trots att jag tycker att jag går fort.
Vi fick mäta stegen och det visade sig att när Anne har gått 10 normala steg så måste jag ta 12-13 steg för att komma lika långt eftersom hon har längre ben än mig.
Det är likadant när jag är ute på promenad med Ulf. Han är snabbt före mig utan att anstränga sig så jag får hela tiden ropa på honom att gå bredvid mig så att folk inte tror att vi är osams eller så för det ser ju liksom inte klokt ut att han går tre meter före mig.
Nu ska vi äta Svensk färskpotatis och lax....mums!
Ikväll kommer Ellinor hem så hela familjen är samlad.
.

Inga kommentarer: