torsdag 28 maj 2009

Ohhh...

.......va skönt det var att ligga i den varma "goa" sängen i morse. Ett litet snabbt besök på toa 07.40 men en liten stund till bara ville jag ligga och dra mig, bara en liten stund till.......
-Milda makter!!!!! Klockan står helt plötsligt på 09.20! Jag skulle ju bara ligga och dra mig en liten stund till och sen ut i skogen.
Nu har helt plötsligt LATMASKEN drabbat mig! Hjälp! Det regnar ute, tur för mig , vilken bra ursäkt för att INTE gå ut. En lång frukost, morgontidning och morgonTV......så skööönt!
Regnet vräker ner stundtals och jag går omkring i morgonrock och funderar på om jag ska sätta mig på träningscykeln eller ej. Lutar nog åt ej.
Ska göra mig i ordning,åka och handla lite och laga mat för kl 14.00 börjar jag jobba. Bytte en natt mot den här kvällsturen. På jobbet är det personlafest i kväll (vid Gällersta Forngård,alltså på landet) men jag hade bestämt att inte följa med tråkig som jag är och därför jobbar jag istället.Temat för festen är Karneval i Rio så man ska klä ut sig i glitter o paljetter. Jag tar mig inte hem i natt om jag inte kör bil själv för Ulf jobbar och kan inte hämta. Det är roligare att dansa samba/salsa och klä ut sig i paljetter o glitter om man får äta god mat och ta ett glas vin till. Kommer nästa år-lovar.
.

Inga kommentarer: