torsdag 7 maj 2009

Äntligen...

..har jag fått ett program i datorn så att jag kan lägga in ny musik och lyssna på när jag tränar. Har suttit ett par timmar nu och försökt fixa ihop en bra mix. Det stora problemet är att jag kan inte vad låtarna heter som jag vill lägga in. Jag försöker "nynna" lite för ungdomarna här hemma för att se om de vet vilken låt jag menar men det lyckas inte så bra.Det är flera låtar jag hört på radion och som jag vill ha med men vad heter de?? Det skall vara en särskild rytm i musiken när man tränar så det går inte med vad som helst. Nu har jag fått ihop 21 låtar så jag klarar mig ett tag. Förslag med bra träningsmusiktips tas emot med tacksamhet.
Det här är favoriten just nu, går så bra att träna till. Jag gillar och har lyssnat mycket på Röyksopp, här med Robbyn.

.

Inga kommentarer: