tisdag 26 maj 2009

A Hard Rain´s Gona Fall

10 poäng!!!

Har varit och köpt ytterligare två lådor med blommor men när jag ska börja plantera så spöregnar det!!!
Det blir till att ta till plan B....dvs städa, vilket i och för sig också behövs men är INTE lika roligt.
Varför är det så tråkigt att städa? Finns det några tips för att göra det roligare? På Rent Hus verkar det ju roligt att städa med alla knep de har, men jag har faktiskt inte lika skitigt.
En ska som gör det roligare är ju förståss att lyssna på bra städ musik.
Då blir det genast problem igen...vad ska jag lyssna på ? Vi har bara sisådär säker 1000 CD skivor och jag kan inte bestämma mig. Ulf brukar spela så mycket bra men vilken skiva var det och vad hette det bandet.....?

Nej , det blir en gammal goding, en av mina favorit skivor (nostalgiskivor.)
Bryan Ferry såklart! och These Foolish Things. Första låten A hard rain´s gonna fall stämmer ju verkligen, det spöregnar som sagt var ute.
.

Inga kommentarer: