onsdag 17 juni 2009

Va trött jag är på datorer...

Datorn fungerade i 2 dagar, sen blev det fel igen! Hann att få ett par mailadresser som nu är borta igen...så Anne o Helena, det är bara att skicka nya. Vi har inte fått igång mailen ännu så det är kanske fler som har skickat men det är bara att skicka igen tack och Helena, kortet på Å var helt underbart roligt,ha,ha.Jag såg att det stod mycket tomma vinglas på bordet, tur att inte hon låg under bordet i alla fall!
I morgon ska jag leta reda på lite kort som jag lovat och som tur är ligger dom i dotters dator för annars hade alla varit borta nu.
I dag har jag äntligen vaxat benen, kul för er att veta va? Hela familjen var engagerad i alla fall,ha,ha. Ulf och Evelina fick hjälpa till att dra bort där jag inte kom åt dvs på baksidan av låren. Sonen undrade va i helskotta jag höll på med! Hår är ju naturligt sa han och fattade inte alls varför jag plågade mig själv så men sen ville han också prova att dra, han ville väl vara med och pina sin gamla mor. Nu är jag slät o fin i alla fall.
Nu är även trädgården klar, alla blommor har planterats,häckarna är klippta, rabatterna är rensade. Jacob har rensat alla stuprör, tvättat bilar och cyklar. Ulf är noga med att cyklarna ska tvättas och smörjas på våren något som jag aldrig skulle tänka på att göra men hos oss är det stor cykeltvätt varje vår.
Jag har varit en vända till Örebro igen med Evelina och vi hittade som tur var en ny bikini till henne istället för den någon tog. Vi köpte oss också nya skor, jag ett par och hon två par. Det var rea med 30% på alla skor så jag räknade ut att vi tjänade lika mycket på skorna som värdet av det som blev stulet när vi handlade förra gången så nu känns det lite bättre, fattar ni?
.

Inga kommentarer: