torsdag 18 juni 2009

SMS från polisen!

Plingeling! Ett SMS...från polisen? Hm Ska jag bli nervös eller? Har jag gjort något olagligt?
Nej, det var bara ett medelande att Evelinas pass finns att hämta. Nu är det ingen återvändo, om 3 veckor åker hon. Hur ska mamma klara det? Vem kommer att vara mest nervös, hon eller jag? Liten är på väg att bli stor. Nu har vi inga barn kvar i grundskolan längre, skönt? Vet inte, det är både skönt och vemodigt. I början var det så skönt att slippa t.ex Lucia och all stress kring alla avslutningar och allt som hörde till (framför allt åk 1-6) men nu kan jag sakna det. Men jag brukar få en dos av det på jobbet när jag hör mina kollegor som fortfarande har småbarn och hur de stressar för att hinna... och då är det skönt att vi har klarat av det, 3 ggr till och med.
.

Inga kommentarer: