fredag 16 januari 2009

Mums!

Vi beställde varsin gourme lunch, det var ljuvligt gott,jag stod mig på det hela kvällen men var jättehungrig när jag kom hem.
Titta! vad gott va?

Christina o Anna
Tänk att man har så mycket att prata om när man träffas, det är definitvt inte " Låt maten tysta munnen" som gäller. Kom på när jag var på väg hem att vi glömde att ta en viktig sak efter maten, te! Det Japanska te´t är jättegott men vi glömde! Det beror nog på att vi pratade så mycket. Efter att ha ätit så nyttigt tog vi en promenad till mataffären bredvid och köpte lite choklad. Vi skulle ju iväg och jobba tillsammans och behövde lite kalorier att stärka oss med.
Det var en lugn kväll på jobbet, mycket patienter men relativt lugnt. I bilen hem hade jag sen med mig Evelina, Bella och hennes mamma.De hade varit på en teaterföreställning så det passade ju bra att de kunde åka med mig hem.
Hamnade sen framför TV´n som visade en så bra film om Sylvia Plath med Gwyneth Patrol i huvudrollen.Det var en gripande och bra film om hennes liv. Jag läste hennes bok Glaskupan i min ungdom och den var så gripande, läs den!


.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow vad gott, vad gott. Vill ha.
Christina ser lika ung och söt som när jag sist såg henne. För kanske 25 år sen...fråga henne vad hon har för knep? Hon kanske äter mycket sushi? A