lördag 3 januari 2009

God Fortsättning alla vänner!

Så har det då gått några dagar på det nya året och allt är som vanligt. Vad har vi då att vänta av detta år? Ja, det kommer att bli många 50-åringar att fira bl.a. Kanske någon resa? Jag ska bli "gammelfaster" snart. Har tackat nej till jobb på MVC så det blir till att fortsätta på förl/gyn där jag trivs.Två av barnen pluggar och en ska börja jobba, undrar vad de ska bli när de blir större? Jag ska fortsätta blogga, undrar vilka som läser min blogg? Träna bättre? Äta nyttigare?Läsa mer böcker, är periodare när det gäller att läsa.
Nu skall jag i alla fall göra mig i ordning för natten, jobbet väntar. Första bebisen på USÖ 2009 föddes inte förrens på förmiddagen och det var ett akut kejsarsnitt.
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser din blogg!

Anonym sa...

Vilket kortfattat inlägg jag skrev... råkade skicka det innan det var klart. Jag önskar oxå er en god fortsättning på det nya året. Kram lisbeth

Anonym sa...

Näee jag tänker inte läsa
Your secret admirer/ hasta la vista;-)