måndag 5 januari 2009

Misslyckad shopping

Fick till slut med mig maken till Marieberg i eftermiddags, behövde faktiskt inte så stor övertalning men visst, jag vet! Det är mellandag och ALLA ska dit. Hade tittat på en sak på Bauhaus som jag ville köpa. Har väl aldrig blivit så besviken...det var slut på det jag skulle ha,snopet minst sagt! Fasiken vad arg jag blev och vi som hade 150kr i bonus för att handla för (efter att ha köpt julgranar där.) Bonuset går ut om några dagar så då fick det bli nya blommor istället.Sprang runt lite i affärerna också och hittade ett par snygga vårskor på REA.Hade även behövt åka till IKEA men orkade inte.

Sitter vid datorn och vi har snabbt bredband men ändå så "segar" den.Det är väl samma sak där kan jag tro, först åker alla som är lediga och shoppar och sen sätter dom sig vid datorn.
I kväll ska vi äta kräftor med tillbehör...GOTT. I morgon skall vi åka till Mullsjö för att hälsa på Ulf´s kusin med familj, det ser vi fram emot. Nu blir det kaffe...

.

Inga kommentarer: