torsdag 22 januari 2009

Dotterns hemkomst

I går kväll kom hon hem,älsta dottern som nu är telefonförsäljare. Träffade henne först i dag eftersom jag åkt till jobbet när hon kom hem. Jag fick en liten pratstund med henne när jag vaknade i dag men sen var det bråttom till kompisar.
Hon hann i alla fall berätta att hon åker söderöver på Söndag, div småställen samt ett ställe som hetter Mullsjö , var det nu ligger? Ja men ,sa jag det är ju där Tomas o Lena bor! Det hade hon inte en tanke på. Vi får väl ringa dem och berätta att om dom handlar på ICA eller vart det nu kan vara hon står så får dom väl spana in en liten ,numera blondare tjej en på kortet.
Ska nu iväg och göra 3:e natten. I morgon em. blir jag sen hämtad av fd.!!! bloggande svägerskan och sen dra vi till skogen och till min andra svägerska för Fredagsfika.
Fredagkvällen får jag sen tillbringa ensam! Äkta hälften skall på Whiskeyträff.
Ja,ja , det blir en kväll i soffan med Oldsberg/Hellberg, man har väl haft sämre fredagskvällar. Kan nog vara skönt att vara lite själv efter 3 nätters slit.
.

Inga kommentarer: