söndag 14 september 2008

Not my kind of man

Lite seg, har vaknat för en stund sen men lite kaffe och sen är man redo igen. Synd att gymet inte är öppen så länge på helgerna, att gå och träna piggar ju annars upp. Fest i går på hotellet, fick i alla fall äta innan det var dags för jobbet, en ganska lugn helg förövrigt. Fick inte jobba med LS i natt, hon vårdade barn( och nya kärleken kan jag tro.)Fick ett SMS från henne på Lördag morgon innan jag la mig, hon hade haft inbrott i chevan på parkeringen utanför jobbet och på vägen hem blev hon stoppad i en poliskontroll, stackarn.Jag åkte förbi kontollen före henne men då hade de nyss kommit och höll på att förbereda så jag slapp.Annars skulle det vara rätt kul att bli stoppad och säga att "det har blivit en hel del sprit i natt!!" Ja, handsprit då förståss.Jag har en jobbarkompis som aldrig använder handsprit för hon tycker att hon blir påverkad? Jo, det är sant, hon tror att spriten absorberas när hon gnider in den, ha, ha.Det är kanske därför vi är så galna på jobbet ibland!
Den här mannen har nog inte använt sprit i alla fall, undrar vad han har fått i sig?


.

Inga kommentarer: