torsdag 18 september 2008

By Air Mail

När jag vaknade och tittade igenom posten så fanns det ett brev till MIG!! Va konstigt! Vem kan ha skickat det?
Jag är ledsen A men jag hade inte en tanke på att jag kanske borde ha väntat med att öppna det tills Måndag, vad är det för speciellt då förresten? Hm...
Ett brev från utlandet!! Oh så gulligt, tusen tack.
Jag saknar faktiskt det här med att få brev ( o vykort med för den delen.)Nuförtiden är det bara SMS eller mail som gäller och det är synd för man blir ju så glad över att få ett brev, jag blir det i alla fall. Så om ni nu vill glädja mig någon gång-skriv ett brev/kort!
I går när jag kom till jobbet hade jag ingen jobbarkompis, det var missat att LS var hemma och vårdade barn. Vad gör man 21.40 på kvällen, jo man ringer AS och hon kom på direkten som tur var. Från att ha kännt mig lite lite småknackig när jag kom så mådde jag riktigt bra när jag gick hem, hade ju fått skratta en del under natten vilken är den bästa medicinen mot krämpor.
Hoppas att kvällspasset var lugnt för dig AS? Jag är hemma o tar det lugnt, har fått ut komp och jobbar bara en natt på en vecka, skönt!
.

Inga kommentarer: