lördag 6 september 2008

Göra ingenting

Ja just det! Det är vad jag skall göra i dag! Ingenting....bara ta det lugnt, titta på 2:a delen av Flood som har gått på TV4 de två sista fredagarna. Någon mer än jag som sett den? En orkan som drar över Skottland och orsakar stor förödelse och som sedan med större kraft drar ner över Nordsjön och mot London där stormen tillsammans med tidsvattnet rämnar skyddsvallarna vid Themsen och det blir stor översvämning i London. Inte alls min typ av film igentligen men jag "råkade" bara börja titta förra Fredagen och kunde inte sluta titta....gud va spännande det var.
Lite god mat skall jag laga åt oss i kväll förståss men det räknas inte.
Evelina sover, har inte hört något från henne under natten.
Ute vräker det ner, va skönt då behöver jag inte gå ut i dag utan kan med gott samvete bara vara inne och återfå krafterna efter denna vecka.
Kanske dansa lite disco? Det är inte så svårt ut, det är bara att komma igång så väcks nog de gamla discotakterna till liv. Bjuder på repetitionskurs för er som inte kan, så rolig!!

Överraska sedan era respektiva och DANSA!! Ps Jag tror ni kan förstå lite finska

Om ni sen inte hör något från mig på ett tag kan det bero på att min, syrrans och mammas "Harry Boy" gjort oss rika....och vi dragit vår kos. Det såg ut att vara bra hästar, hoppas,hoppas.

.

1 kommentar:

Anne sa...

Wow.
De är alla över 35 Och dansar och "Moonwalken" är kul.