fredag 26 september 2008

I sänghalmen

Ja, så var det dags igen att fixa till i sängen. Madrassen är på sniskan, lakanen bortrivna, täcket halvvägs ur påslakanet. Vad händer på nätterna/dagarna? Det verkar ha gått hett till i sängen men min man påstår att han är helt oskyldig.
Jag skulle sätta på en videokamera när jag sover för jag snurrar och far runt hela nätterna, vore kul att se. Men ändå så tycker jag att jag sover gott, konstigt. Jag tillhör inte den gruppen som somnar och vaknar i samma ställning den saken är klar.



.

2 kommentarer:

OhLookADuck sa...

What a clever picture--wherever did you get it?!

Kevin's mom used to say he slept like a fish out of water. He totally tears up the bed. I'm more the kind that turns like a rotisserie, over and over in one spot.

Hilarious picture of the bed. I love it!

Susanne´s blogg sa...

Hello Dear friend!

I always try to find a picture that fit to my writing so I search on google, i think I was searching on bed+ mess or something like that and the picture turn up.
I really own you a long letter, i must write to you soon but Iám so impressed that you actually understand my blogg.
Lots of Love Susanne