onsdag 17 september 2008

Gardinjakt


Har tittat lite på nya gardiner men inte hittat några som passat eller så har de varit lite för dyra.Äh,de "gamla"får duga tänkte jag och kände mig nöjd, har ju köpt så många kuddar.Onödigt, jag har ju fina hemma sa jag för mig själv.
Jo, så tänkte jag när jag stod på Hemtex och på Åhlens men när jag rota och rev bland mina gardiner så...nej, fy jag vill ha nya!
Problemet är att i Hallsberg så finns det inga tygaffärer eller gardinaffärer, jo. det finns en på landet men dit orkade jag inte åka.
Kom på att Tibromöbler kanske har gardiner. Det var till köket jag hade tänkt iförsta hand. Körde direkt till affären men nej, inga fina köksgardiner i min smak men ett par som nog kunde passa till vardagsrummet, så dom köpte jag. Drog snabb i väg till God Smak och tänk! jag hittade ett par jättefina till köket.Så kan det vara,man kan faktiskt göra fynd i lilla Hallsberg också om man verkligen är i nöd.
.

Inga kommentarer: