söndag 23 november 2008

Vad har jag gjort i helgen då?

I fredags var det liten släktträff hos Farmor och Farfar eftersom Pär, Anna och lilla Axel var och hälsade på. Vi firade att Anna ska fylla ??år(jätteung) och att Pär har läst klart och nu har fått en doktorandtjänst i Göteborg.GRATTIS,GRATTIS ,GRATTIS!!!
Det var smörgåstårta och kaffe med äppel/rabarberpaj, GOTT!
Lördagmorgon och yngsta dottern och jag åker en snabbsväng till Marieberg, var där en kort stund men hon hinner handla massor...hm och jag inget(som vanligt.)
Sedan på eftermiddagen är det inflyttningsfika samt glögg och pepparkakor hos barnens kusin med sambo som flyttat tillbaka till Hallsberg från Jönköping. Vi var hur många som helst i 2 rum o kök och det var trevligt. Hem och gjorde just inte så mycket, maken jobbade och jag skulle hämta Evelina o kompisar på natten,de var på maskerad hos en kompis.
I dag har kära mor kommit och vi skall spela bingolotto i kväll. jag har bakat saffransbullar.
Ja, det var min helg i stort.
.

2 kommentarer:

Anne sa...

Bra att du lagt ut lite kort på släkten. Det var så möööe´i helga´att jag int´örk blogga öm ett´. /A
Axel är ju för söööööt. I miss him already.

Susanne´s blogg sa...

Vad har du gjort då? Det vill jag veta! Förutom allt med släkten då förståss /"Nyfiken i en strut"