fredag 7 november 2008

Det gick det med


Blev i morse väckt av hurtig kollega från förlossningen som undrade om jag inte kunde komma in och jobba.Det var bara det att jag ska iväg och jobba i natt så det gick ju inte, de hade inte kollat ordentligt på våra sk. plinalistor vilka som skall jobba i de olika passen. Lyckades i alla fall somna om och drömde mycket konstiga drömmar (för invecklat för att berätta .)

Vaknade av väckarklockan och sen var det bråttom, skulle på kvartsamtal med yngsta dottern. På med kläderna, drog på mig ett sådantdär linne med "inbyggd" bysthållare, packade gymgrejorna eftersom jag skulle dra direkt på träning efter. Väl på gymet inser jag att jag inte fått med någon tränings bh, skit också! Vad gör man? Åker hem o hämtar? Nej, orkade inte då det skulle ta för lång tid.Det blev att dra på träningströjan och som tur var hade jag en stor tjock, svart T-shirt på mig så jag är faktiskt 100% säker på att INGEN märkte det. Det gick riktigt bra det med.
.

Inga kommentarer: