fredag 28 augusti 2009

Sötaste killen på västkusten

Den här lediga veckan har bara försvunnit....
Vi packade vår lilla Renault Clio i Måndags (vi fick plats med otroligt mycket mer än jag trodde) och for till Göteborg för att vara barnvakt åt den här lilla killen:--)

Axel 1 år
I full färd med att läsa sin favoritbok som faster Anne skickade på födelsedagen.
Paket från Ellinor,Jacob och Evelina

I lekparken
När det kliar i munnen för alla tänder som är på gång rekommenderas knäckebröd....så stor bit som möjligt ska in i munnen.
Nyvaken men på ett strålande humör!

Kusin Ellinor läser och myser med Axel
Eftermiddagslek i trädgården.
Frågade Axel om han ville följa med hem till Hallsberg...jag tyckte att han svarade ja. Nästa gång kanske?
Jag fick åka hem själv. Ellinor är numera också Göteborgare. Vi följde med till Universitetet när hon registrerade sig och Pär visade oss runt lite var de olika instutitionerna låg. Nästa vecka börjar hon läsa på personalvetarprogrammet. Jag får frågor om vad det är för program så nu har jag länkat till det så kan ni läsa.
Det var inte roligt att åka hem själv i bilen.Stannade på ett ställe som jag tror hette Rattugglan och köpte godis i en godisaffär. Åt och åt och åt så efter sisådär 30 min. mådde jag illa.....Gud va korkat va!
.

Inga kommentarer: