fredag 14 augusti 2009

Hemma igen

När jag såg Evelina och Izabella komma gåendes på Arlanda så kom tårarna. Aldrig har det varit så skönt med en kram, jag ville inte släppa henne. Resan hade gått bra men de var trötta så klart.
Vi stannade efter en bit och fikade, hade med pastasallad och Oboy och limpmacka med ost och paprika.
I Örebro så stannade vi för att hämta upp Bellas lilllasyster som var hos sin mormor. Då fick jag träffa Ben, sonen till familjen de bott hos. Han hade ju åkt hit för att vara med på sin kusins (Bellas moster´s) bröllop och hade varit hos släkten i Polen en vecka men skulle nu hem tidigare för att hjälpa sin pappa.
I kväll har vi ätit köttbullar, potatis och SÅS. Evelina har längtat efter sås för hos familjen hade man ingen sås?Nu ska vi ha sås varenda dag tycker hon ,ha,ha. Ulf är i Askersund och fiskar kräftor med min farbror men jag ville vara hemma hos Evelina. Vi två har färgat håret i dag. I morgon väntar IKEA med Ellinor, hon har lite som hon skall köpa inför flytten.
.

Inga kommentarer: