onsdag 5 augusti 2009

Min ipod och jag

I dag har jag lyssnat på Kamprad,Lena Ph och Madeleine Westin när de sommarpratade. Jag är inte riktigt vän med ipoden ännu så jag lyckades stänga av de sista 10 min med Kamprad när jag igentligen skulle pausa och det går inte att spola så jag får ta det sista vid annat tillfälle.
Lena Ph! Va! undrar ni säkert. Lyssnar hon på henne? Jo, faktiskt, jag gillar henne och hennes schlagerlåtar och jag gilla henne och Orup tillsammans. Jag har alltid gillat Orup.
Sen har jag nästan lyssnat klart på meterologen Westin, hon intressant att lyssna på, har mycket att berätta om väder.
Samtidigt som jag lyssnade påtade jag och rensade i mina rabatter,jättebra! Mindre bra var det att jag inte visste vad jag skulle göra av ipoden för jag har inte köpt någon hållare till den ännu.
Men vad gör en smart kvinna? Jo, hon stoppar den innanför BH´n! Det gick ju bra till en början, ibland ramlade den ut när jag böjde mig för mycket i rabatten men när jag började svettas fick jag ta ut den. Kändes inte så trevligt att ha en ipod innanför BH´n då,ha,ha.
.

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Ett litet svar på din kommentar på min blogg. Du kan väl tänka dig vilket gung det blev när man paddlade. Fniss. Jag förstår inte vart alla människor är vi har sjön för oss själva nästan jämnt. På hela sommaren kanske jag sett 5 båtar sammanlagt som inte tillhör oss eller mina föräldrar. Ta hand om Evelina nu när hon kommer hem, jag kan tänka mig vilka mardrömsdagar det var för er. Kram Lisbeth