söndag 9 augusti 2009

Slut på sommaren?

Jaha, så har man då börjat jobba igen. Ju äldre jag blir desto längre sommar vill jag ha. Det är inte fel med 4 årstider men jag vill ha sol och lagom värme lite längre,framför allt ljusare längre och inte mörka långa mornar och kvällar.
Helgen har varit lugn på jobbet,skönt med lite mjukstart. Hade en tvillingmamma i natt som fick barn straxt efter jag lämnat över på morgonen.
Ulf och Jacob har haft en helg på Torpet, skönt för dem. Som vanligt klarar jag inte av att laga mat åt mig själv,urtrist! Tur att det finns snabbmat då,ha,ha. Det blev Italienskt, á la Mc Donalds!
Pratade med Evelina i går,hon lät glad men har fortfarande mycket ont i ryggen. Har ordnat läkartid åt henne direkt på Fredag, vi får se vad de säger och vad hon skall ha för hjälp/träning.
Ellinor planerar för flytt och vad som ska köpas, det ska bli så kul och Evelina är överlycklig att storasyster ska flytta till Göteborg.Hon har bokat in sig att komma varje helg,ha,ha!
.

1 kommentar:

Emma sa...

Hej,skulle vara kul att titta förbi någon dag,var så länge sen jag träffade farmor också.Vet inte när ni är hemma men får höra av mig.// Emma