lördag 15 augusti 2009

Mycket saker för pengarna....

tyckte Ellinor att hon fick när jag betalade. Vi hade en överfylld kundvagn samt en vagn till större emballage. Med tanke på att hon åkte ifrån inköpslistan hemma så gick det ändå riktigt bra. Jag misstänker att det åkte med en del saker som inte fanns med på listan men det var bara en sak som vi inte fick med.Han visste vad han gjorde Kamprad när han startade sin affärsidé. Sen blev det en snabbis till Marieberg och efter nästan 5 timmar kunde vi åka hem. Evelina lyckades få mig att köpa ett par tröjor åt henne fast hon shoppat för tusentals kronor i Toronto, jag vet inte hur det gick till ?
Nu ska jag göra lite smått och gott till kräftorna. Vi skall ha kräftskiva i kväll Ulf och jag men det blir en lugn tillställning eftersom han har jobbat i natt och är lite trött.
.

Inga kommentarer: