måndag 9 mars 2009

Sååå trött....

Är inte van att kliva upp i ottan som jag fick göra i morse. Telefonen ringde i gårkväll, fick göra ett paragrafbyte från natt till dagtur på förlossningen eftersom vi var ett par extra på natten och det fattades på dagen. Helt Ok men hu!! så hemskt det var när klockan ringde 05.45 i morse.
Bestämde mig för att ta tåget för dels så kostar det 10kr/tim i parkering på USÖ (gratis på natten) och kl 17.00 skulle jag SJUNGA i kören mitt i stan i i Trefaldighetskyrkan och vart ska man parkera då?
Efter jobbet gick Therese och jag till Bara Vara och slog oss lösa på varsin enormt god sandwich och kaffe innan vi gick och sjöng. Det är så kul att sjunga men vi håller på alldeless för kort tid.I Maj ska vi ha en konsert, det ni! Kom och lyssna då!
Jag är så trött men måste härda ut ett tag till, ska jobba natt i morgon och vill helst sova länge i morgon bitti och lägger jag mig nu så vaknar jag för tidigt, så nu skall jag titta på CSI NY
som löser alla mordgåtor med modern kriminlateknik som är så avvancerad och komplicerad men lagom underhållning för mig just nu.
.

1 kommentar:

Anne sa...

Men vilken rolig bild. Jättesöt. Jag ska inte till gym idag. Ska på möte. kanske gym imorgon fm mellan cellprov och bilbesiktning...Kram