torsdag 12 mars 2009

Hungrig som en varg...


... är just vad jag är! Vi skulle äta något gott i kväll eftersom vi båda jobbar i helgen så tänkte vi äta extra gott i dag. Något Italienskt hade vi tänkt, kanske jag skulle slänga ihop lite egen ravioli? Varit på kurs i Örebro i eftermiddag, bara ätit en baguette så blodsockret var lågt när jag kom hem. Oj, det tar nog lite tid att göra ravioli, vi tar det en annan gång.

Idétorka!!! Vi som har så många kokböcker. Kanske det här? eller det här? Men det här ser gott ut! Bestäm du sa vi till varandra.

Nej nu skiter jag i det här, jag tar pannkakaor istället! Jag dööör om jag inte får mat snart!

Nu är det i alla fall snart mat, kocken står i köket och det luktar sååå gott! och Italienskt är det också.
Oj, nu ropar kocken ..maten är klar!
.

Inga kommentarer: