tisdag 17 mars 2009

Money,money,money


Snart är det dags för jobbet igen. Kocken står i köket och lagar kvällsmat.Han skäller på mig för att jag tog en för liten gryta till makaronerna....Jag vet, förlåt! Det ska vara en STOR gryta med mycket vatten när man kokar pasta, lovar att aldrig mer göra om det. Men jag är hungrig och tänkte att det går ju fortare om jag kokar i en liten gryta.......

Inte blir man rik på jobbet heller, inte i pengar i alla fall men på mycket annat som är mer värt än pengar.

Vill ni veta vad miljonärerna gör med sina pengar så här i kristider? Läs då här:

Så bränner vi pengar i finanskrisen! och missa inte att klicka dig vidare till "Rusning till Rolex för 35.000 kronor"

Ja,ja ,jag är inte avundsjuk(bara lite) Har ett jobb som jag älskar(för det mesta) och jag HAR ett jobb till skillnad från många andra och nu skall jag snart dit. Vi hörs i morgon eller så!
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjaba Vi ses på God Smak på fredag vid 16 -tiden. (Ändrad tid , ja.)
ha det bra at work. /A