måndag 16 mars 2009

BH:ar o vaxning och hummer




Har hittat en trevlig länk på internet som heter SalongK. Där kan man läsa om lite av varje som t.ex mode,skönhet,samhälle,nöje,mat, ja nästan allt skriver de om.
Vad sägs t.ex om en miniskola om VAXNING så här på förvåren? Snart går det inte att visa upp de lurviga benen inte och definitivt inte ett enda hårstrå får synas när man drar på bikinin!
(Anna , jag hoppas vi får nån lugn natt ihop så du kan öppna salongen, vi är många på kö kan jag tro.)
Jag skiter nog i bikinin i år förresten. Camilla Thulin är en mycket trevlig tjej som är duktig på bl.a underkläder och även badkläder, hon kan det här med underkläder men framför allt om BH:ar och hur de skall sitta. Hennes collektion finns på Missmary.se.

Sist men inte minst Den nyttiga lyxdieten, ska nog börja med den, Vad sägs om t.ex rostad bröd med löjrom till frukost? Torr champange och hummer till lunch? Låter som min melodi, om jag börjar med det så kanske man ser riktigt snygg ut i bikinin i sommar trots allt.
.

2 kommentarer:

OhLookADuck sa...

Oh my goodness!! I have laughed until I have tears pouring down my cheeks from that cartoon! That's got to be one of the funniest things I have ever seen!

Hugs,

Karen

Susanne´s blogg sa...

Hi! Oh yes it´s so funny I love those things that you can "recognize" yourself in, if you understand what i mean?
Iám looking at your blogg everyday...where are you? You are such a great writer and i want to read more from you.
I must call you some day to hear your voice.....Love Susanne