söndag 29 mars 2009

Nya tag

Av någon anledning har det blivit så att sen jag köpte stegräknaren så har det inte blivit så mycket gående (förutom allt spring på jobbet.) I dag var jag i alla fall ute på promenad med grannfrun men då glömde jag att sätta på den. Gymmet har också blivit lite eftersatt, jag fattar inte vad jag gör igentligen? Nej nu jädrans måste det bli nya tag.I morgon börjar nya livet och jag skall äta nyttigt också, kvällen tillbringas på East West med A-C och Mari och det skall bli så roligt för det var ett tag sen vi sågs nu.
3arbetspass kvar till semestern!
Hallå Göteborgare!! Kände inte igen mig överhuvudtaget när jag tittade på er lägenhet i hemnet!! Snyggt! Mycket bärande upp och ner har jag hört,ha,ha.
Vissa vet hur man staylar. Häromkring vet ingen hur man stylar när man skall sälja och fota, det ser ut som sjutton i husen/lägenheterna. Det går inte att titta på själva objektet för man tittar bara på alla fula saker som finns.
Nej nu måste jag spela bingolotto med mamma, kanske är det vår tur i kväll? Vi har i alla fall bestämt att det är jag som ska stå och se snygg ut i rutan om vi vinner storvinsten.
.

Inga kommentarer: