tisdag 24 februari 2009

Tog en liten......

...omväg förbi Kumla i morse. Hade förlöst med en student 06.35 och var ändå konstigt nog riktigt pigg så vad gör man inte för familjen? I detta fallet man och son, flickorna äter inte semlor. Det är ju Fettisdag i dag och då måste man ju ha en semla. När jag kom till Sveas bageri var det kööööö. Folk köpte inte 3-4 st , nej de köpte 10-20-50 semlor! Själv köpte jag en STOR semeltårta och utan att jag riktigt visste hur det gick till hörde jag mig själv säga:
- Och så vill jag ha en räkmacka också tack, men det räcker med en tekaka (fanns större modell. )
Jag tyckte verkligen att jag var värd denna mackan när jag nu hade tagit en extra omväg för grabbarnas skull. Det smakade ljuvligt gott till frukost kan jag säga, men det fattar ni nog?
Why? Because Iám worth it!


.

Inga kommentarer: