onsdag 18 februari 2009

Manligt!!?

-Titta vad jag har köpt! sa maken och stack en tidning under näsan på mig. FOOD MAGAZIN, en mat tidning för män! Ja, jag blev lite nyfiken, sa han, så jag köpte den.
Började bläddra i denna tidning som var på ca 130 sidor med flashigt, glatt papper. MASSOR med reklam förståss men snygg reklam på öl o sprit bl.a och repotage med Paolo Roberto, stjärnkockar och rockstjärnor mm.
Recepten då??? Hittade efter mycket bläddrande ett recept på tomatsås i intervjun med Paolo och på slutet i tidningen fanns även några recept men that´s it!
Så i en "manlig" mattidning finns knappt inga recept men däremot en intervju med Leif GW Persson om hur man raggar på krogen,ha,ha den var rolig. Nu har tyvärr min man tagit med sig tidningen till jobbet men så snart jag får tag i den så ska jag lägga upp hans raggningstips så ni får läsa (han fick tillägga i sin "raggning" att han var rik, hur kan det komma sig?)
Det fanns också en helsidas reklam på en superläcker korvvagn för 40.000 kr man kunde köpa, det ni!
.

Inga kommentarer: