onsdag 18 februari 2009

Involved but loooking-.....

...=IBL, vad betyder det? Jo, jag zappade lite på de olika TV-kanalerna när jag hade vaknat i går em. och en kanal hade temat "Singel". Man pratade om hur stort det har blivit att söka sin framtida partner på nätet i div datingsaiter. En forskare berättade att det har visat sig i forskning att ju mer du har att välja på, desto mer osäker blir man om man verkligen har hittat den "rätta", det kan ju hända att det finns någon därute som är "bättre" och som man har missat . Därför har nu ett nytt fenomen på sökhimmelen dykt upp i USA, nämligen de som öppet är "involved but looking" och om jag hann snappa upp rätt så skulle det finnas söksaiter för dessa stackars sökare som trots att de har en partner fortfarande letar efter någon som kan vara bättre. Finns det någon sån,där allt är 100% perfekt?(Skulle vara jag då.)

Samma kanal visade reklam i pausen och jag snappade särskilt upp en en reklam. De vill att man sjunger i duschen, filmar och skickar in så kan man vinna ett nytt badrum för 40.000 kronor!!
Nu spånar jag för fullt på vilken sång jag ska ta, om jag behöver någon rekvisita eller om det ska vara naturellt.......ja, vad gör man inte för pengar!
.

Inga kommentarer: