torsdag 26 februari 2009

Stressiga dagar


Stannade kvar efter mötet på jobbet i går och jobbade, ett par sjuka på kvällsturen. Det var en lugn kväll men ändå lite pyssel .Anna gjorde tappra försök att få ihop oss att träna lite på våra balansbollar som vi har till våra kvinnor som skall föda. När hon satt och väntade på oss gjorde vi annat(pratade kan jag tro) och när vi satt på bollarna och väntade på henne gjorde hon annat, så det blev ingen träning.

Nu har jag två dagars ledighet innan helgjobb och det skall bakas,städas,handlas födelsedagspresenter, tränas och storhandlas..phu. I kväll skall jag dessutom till Örebro och Åsa som har klädparty. Det utlovas vin men jag kör,har druckit min ranson för flera veckor framåt tror jag. Vi får väl se om det blir några kläder, har ju sagt i 10 års tid nu att jag skall vänta med att köpa nya kläder för jag ska bara gå ner några kilo först. All träning till trots så sker ju icke detta, kan det bero på alla muskler som tillkommit tro?
.

Inga kommentarer: