söndag 8 februari 2009

Ohhh, Vilket Party!!!!

Så har man då varit på årets första 50-års fest. Tack Ulf för att vi fick fira med dig och för all god mat och DRYCK icke att förglömma. Själv hade jag så roligt att jag inte orkade gå upp förrens 13.30 dagen därpå,ha,ha, vad gör väl det om hundra år? Hallsbergs största hus slukade utan problem ett 40-50 tal gäster i det enorma vardagsrummet där det sjöngs kareoke och dansades hela natten lång. Inte konstigt att man var lite hes dagen därpå. Om jag inte minns fel så var jag säker uppe tre gånger och sjöng. Efter lite gott vin så både sjunger och dansar man fantastiskt bra, eller?
Nu kommer en bildkavalkad från festen:

Jag och 50-årinen ULF
ULF
Fru Öster serverar vatten
Ulf,Jonny,Agneta, Cissi,Göran,Peter och Ola.
Födelsedagsbarnet,Åsa,Bosse,Per-Anders,Åke,Cattis,Lena
Hallsbergs största vardagsrum?
En god buffe från Kumla
Bosse vid ostbordet
Två glada herrar, Per-Anders och Bosse
Vid bordet längst bort fanns släkten

Ola,värdinnan Cattis och jagFödelsedagsbarnet minglar runt

Dags för kareoke, Ola var först ut...modigt!
Whiskeygänget
Åsa, Cattis och jag
Undrar vad Bosse ska plåta?

Ulfs anställda sjöng dom med
Tll sist sjöng de tre bröderna Öster med dirigent
Nu väntar vi på nästa 50-års fest om ett par veckor ,(tur så att man hinner att vila upp sig.)
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj oj vilken hög medelåldern det var på de bilderna ...;-);-).
Näääe då det ser ut som ni hade väldigt trevligt och kul att få se lite bilder.Har du bra tips vad U kan tänkas vlja ha i paketen när hans stora dag är? Kommer det en presentlista kanske? Själv håller jag på med min lista redan. Den är nu tre kiliometer lång. /Kram A