måndag 18 augusti 2008

Vad gör vädret med oss?


Kan inte fatta att jag är så trött! Vi har inga problem att slappna av och stressa ner sa jag till min man, sådär som man kan läsa att en del har när semestern börjar(svårt att varva ner alltså.) Vi lägger oss visserligen ofta sent och sover till ca 09.00 I går var det återigen en regnig dag, vi tittade mycket på OS, alla semifinaler och finaler, jättekul! Klockan var ca 17.30 kanske och jag vaknar i soffan av snarkningar från min man!! Samtidigt hör jag hur de skriker på Tv:n för där är det målgång i 10.000m loppet och Ulf sover!!Vi som aldrig brukar somna framför Tv:n och jag har aldrig hört Ulf somna och snarka framför Tv:n förut och dessutom är det mitt i en final!!
Det kan inte vara annat än vädrets fel, man blir så trött o slö av regnandet.
.

Inga kommentarer: