fredag 15 augusti 2008

En mors oro

Sonen har tagit tåget till Stockholm. Ska träffa och sova över hos en kompis (som vi aldrig har träffat.) Vet att jag inte borde, försöker låta bli men måste sen lite försiktigt säga ,- du är väl rädd om dig? Jag hoppas det är en skötsam kille? tänk på att vi inte bara kan komma och hämta dig om något händer. Sen skulle jag vilja säga men gör det INTE, du röker,dricker och knarkar väl inte? ( Inser själv hur dumt det låter.) Sonen är redan irriterad över att jag lägger mig i för mycket och när jag piper fram "hälsa ordentligt på föräldrarna! "så tycker han att jag är en idiot som tror att han inte fattar något och då är det bäst att inte säga något mer.
Gud att jag ska vara en sån hönsmorsa, han är snart 19 år och över 2 meter lång, men han är ju min son!
.

Inga kommentarer: