söndag 3 augusti 2008

SEMESTER!!!!




Jag ska inte klaga, haft en bra sommar och varit en del ledig redan men nu börjar själva smestern med ledigt i 4 veckor i ett sträck! Nästa gång jag ska jobba står det 1:a sept i almanackan
Efter ett par relativt lugna sista nätter, förutom att jag blivit riktigt förbannand på en av våra nya läkare som beter sig som en idiot ( men när jag frågade honom om han ville ifråga sätta mig om mitt beslut så såg han mest dum ut och visste inte vad han skulle säga för jag hade rätt!!) Blir inte ofta arg på jobbet men i dag när jag vaknade så ringde jag chefen och berättade om nattens incident och hon skulle prata med honom och andra inblandade. Tråkigt att man ska behöva få in sådana otrevilga personer på sitt jobb när man är van att jobba med bra arbetskamrater/läkare.
I kväll öppnade i alla fall min man och jag en flaska champange och firade att vi nu har semester. Vi säger ofta att vi måste dricka champange men det blir aldrig av men vi har några flaskor i kyskåpet på förådet som bara väntar på att bli öppnade.
Gott var det i alla fall.
Vad gör det att det regnar? För tillfället gör det mig inget, men visst vore det skönt med några fina dagar vid Unden.
http://www.wayoutwest.se/ Hit åker vi i alla fall på fredag och vi hoppas att babisen har kommit då. Ska bli kul att komma till Göteborg, bor på hotell med 3 tonåringar i familjerum, kul!! Glad att jag slipper tälta i alla fall.
.

Inga kommentarer: