tisdag 5 augusti 2008

Och det blev en Staffan??


Telefonen ringde vid halv sextiden i går kväll.

_ Nu är det klart! Anna var jätteduktig.

Barnen har fått en ny kusin, Ulf har blivit farbror och jag har blivit?( ingift faster ialla fall.)

En fin kille fick de och allt hade gått bra. Vi vill alla prata och gratulera den stolta fadern Pär. Den lilla låg hos mamma Anna som försökte amma.

Ulf pratade med sin bror som fick dra allt för oss alla en i taget, vi sitter i soffan och mitt i baby pratet säger Ulf

-Och det blev en Staffan? Funderade några sekunder, inte skulle barnet heta Staffan?,det hade ialla fall inte jag hört. Men ganska snabbt fattade jag vad han pratade om, handboll förståss. Nya handbollstränaren för svenska landslaget.
Pär sa till mig att han inte heller kopplade först, det tog några sekunder innan han fattade.
Ja du lilla Axel, ska det bli en handbollspelare av dig tro?
I helgen kommer vi och hälsar på dig.
GRATTIS ANNA O PÄR
.

Inga kommentarer: