torsdag 21 augusti 2008

Min svägerska och jag

Jag och min svägerska(efter shoppingrundan)
Jag har två trevliga svägerskor, A och Å. I dag var A och jag ute på en shoppingrunda, hon kan handla hon! Hittar alltid en massa bra saker som jag inte ens ser (men så blev det billigare för mig också.)
Först körde hon mig till doktorn, fick smärtstillande och antiinflammatoriska tabletter.Tyckte att jag nog ändå kände mig lite bättre och följde därför med som sällskap till Marieberg.Tog det mycket lugnt....
Hade tidigare i veckan köpt nya kuddar till soffan för många hundralappar men min man tyckte att de var för stora och tog mycket plats, inte då, sa jag, de blir jättebra och är så snygga... Tyckte därför att jag med gott samvete för hans skull kunde köpa de där ursnygga kuddarna som jag hittade och som skulle passa ännu bättre och dessutom var de inte lika stora!
Hade dock tyvärr redan tagit bort prislappar o dyl på de andra kuddarna så de kunde jag ju inte lämna tillbaka.
Nu har jag än snäll man och han klagade bara lite på att jag har spenderat en förmögenhet på kuddar denna veckan. Glad blev dock yngsta dotter, jag vill ha nya kuddar!!! Men passar de hos dig då? frågade jag. Spelar ingen roll sa hon ,jag behöver nya kuddar.
Jo, de passade bra hos henne faktiskt, slutet gott, alllting gott, och hemtex har fått en ny VIP kund!



.

3 kommentarer:

Anne sa...

Ha ha ha ha! Got me! Gud vilken kul bild på oss! Skrattade högt. Vilka brudar. Hur har du lyckats med detta? Scannade du! Kuddarna Är väldigt snygga. "Visa på bloggen snygga ?"

Susanne´s blogg sa...

Lånade Evelinas nya kamera och fotade av från fotoalbumet.
Visst är vi coola?Både då och nu alltså!

Anne sa...

Det var SMART ! Så kan man ju göra! Fy Fan vad snygga vi var och du var snyggast thats for sure!