tisdag 14 juli 2009

Resfeber

Det packas för fullt, i det här fallet gäller det att inte ta med för mycket för då är risken stor att de inte får med allt hem som de ska shoppa enligt planerna.
Jag erkänner,det känns i magen. I 4 veckor ska hon vara borta våran Evelina och jag hade samma känsla i magen när Ellinor reste i väg för 1 1/2 år sedan men det var nog värre då för hon skulle resa runt i Asien och Evelina ska till en familj.
I morgon bitti åker vi till Arlanda och kl 14.10 går planet mot Reyjkavik och där blir det byte mot Toronto.
-Vad vill du ha att äta i morgonkväll? frågade jag henne i går. Jag var nästan helt säker på att hon skulle säga köttbullar och potatis men icke sa Nicke.
-Jag vill ha Grekisk pyttipanna svarade hon och gissa om jag blev förvånad!
Grekisk pyttipanna är verkligen jättegott så det har vi ätit i kväll. Nu ska vi ta en sista titt och se så att allt har packats ner.
.

Inga kommentarer: