fredag 3 juli 2009

Ett riktigt rävgift?


Ulf hade läst i Råd och Rön om en superrollon som man bara behövde använda 1 ggr/v mot svettningar. Vi klev in på ett Apotek i stockholm och inhandlade Absolut Torr- Effektivt mot starka svettningar. Även för händer och fötter.
Nu är det ju så att Ulf svettas mycket i ansiktet/pannan och jag svettas överallt men mest under "behagen".
Vi öppnade förpackningen när vi kom hem.....oj,oj! Starka grejer! luktade som det gjorde på sjukhus förr i tiden, typ eterlukt.
Tog lite under armarna, vågar man ta det någon annanstanns? jo, jag smetade lite under brösten också, tänkte att nu får jag väl värsta allergireaktionen/svampinfektionen där. Att ha det i ansiktet är nog inte att tänka på. Jag sa till Ulf att nu kommer väl svetten att spruta någon annanstanns på kroppen istället för de svettporer man täpper till.
Har inte märkt någon effekt ännu, jag svettas som en gris i värmen.Man ska upprepa behandlingen varje vecka, vi får väl se om det hjälper...hm.
.

Inga kommentarer: