torsdag 30 juli 2009

Om att flyga

Jag är inte flygrädd men jag tycker INTE om att flyga och jag tänker varje gång jag landat hemma att jag ska nog inte flyga igen. Men om jag inte flyger får jag ju inte uppleva allt det där härliga med att besöka och se andra länder.
Vi började resan i Nyköping där vi bokat hotell 75 meter från flygplatsen för att slippa köra mitt i natten. Flyget gick 06.30 på morgonen.

Vi hade med oss 1 "barn" på resan.Ser han inte nöjd ut med sin godispåse,ha,ha!

Följ nu med på en guidad tur till BERLIN
.

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Vilken fantastisk reseskildring!

Susanne´s blogg sa...

Tack Lisbeth, kul att du gillade min guidening.Det är kul med bloggen att man kan dela med sig av sina upplevelser (i alla fall med kort.)Berlin är verkligen värt ett besök och vi kommer att åka tillbaka.Glömde att berätta att flygturen skulle ta ca 1 timma och 30 minuter men vi "flög in" ca 20 min åt båda hållen så det gick fort fram och åter.