torsdag 16 juli 2009

Dom är framme nu!

I natt ringde telefonen, jag var redan vaken, låg och väntade på att hon skulle ringa. Var jättorolig och såg framför mig hur de satt i "förhör" så där som jag fick göra när jag reste till USA och de ville veta vart jag skulle, hur länge jag skulle vara borta, kolla biljetter och en massa andra frågor. Men hon lät så glad och ALLT hade gått så bra,inga problem på flygplatserna och nu satt dom och åt. Puss Puss......så skönt!
Jag var dödstrött, det hade varit en lång dag. Vi gick upp tidigt och skjutsade tjejerna till Arlanda och jag fick bita ihop för att inte gråta när vi kramades för jag ville inte göra henne ledsen.
På hemvägen tog vi en shoppingrunda i Västerås...ja, dvs vi handlade inte kläder utan vi var på bla Bauhaus, IKEA och Media Market och Ulf köpte en Ipod Nano till mig. Han tyckte att jag behövde en med display för min lilla jag har på gym och nyper fast ser jag inte vad låtarna heter.
Jag tittade på plattång, lånar alltid Evelinas och nu har hon tagit med sig den och har nu även Ellinor tagit med sig sin (hon har åkt till Göteborg i morse) så måste jag köpa en på Elektromontage.
I alla fall kom vi hem sent i går kväll och jag var sååå trött. Gick och la mig tidigt, somnade direkt men efter telefonsamtalet från Toronto kunde jag INTE somna om fast jag var så trött.
Jag vet inte hur länge jag vred och vände på mig men det kändes som en evighet...typiskt! Så nu sitter jag här med huvudvärk och känner mig som dagen efter ungefär. Det blir till att ta en stark kopp kaffe. Chiao!
.

Inga kommentarer: