söndag 12 april 2009

ULF´s 50 års kalas för släkten

I går var det stor fest för ULF. Släkten var hos oss och vi firade honom hela dagen. Vädret var underbart och vi kunde sitta ute en stor del av dagen.

MIN MAN
Farfar Sven´s käpp kan börja användas nu
Unga, vackra frun.....
Tårtan Wilma var sååå god
Tack snälla Anne för att du hade sinnesnärvaro att ta kort på vårt Buffébord. Jag glömde totalt bort det och blev så glad när jag såg bilden på din blogg så jag snodde den.
Buffén innehöll:
Kall räkpaj ,Kall kräftpaj ,Kycklingspett, Grillad skivad kyckling, Pasterami, Tomatsalami,Färsk svensk potatis sallad i Dijonvinegrätt, Couscous sallad, Marinerad färska champinjoner, Black eye bean sallad, Rödbetssallad med västerbottenost rouccola och pumpakärnor, Pesto Rosso,Kall Avacadosås, Tomatspett med marinerad mosarella och färsk basilika, div. ostar
Familjen
Sorry Ulf men han är sötare än du!
Fick en leksak av mig
Hos pappa Pär
Den här bilden MÅSTE ni bara klicka på så den blir större! Vilka ögon han har pojken!
Han orkade vara med en stor del av kvällen
Pär, kusinen Tomas, Ulf, Anne och Åsa
Farfar Olle med Sönerna Pär och Ulf och barnbarnen Axel och Jacob
Adina och Daniel
Systrarna Lundberg
Anne
Vårsol
Släkten från Askersund. Mamma , farbror Bosse och fru Doris. Min bror Anders och svägerskan Clary med ryggen emot. Åke och Lena står vid parasollet.
Åke (House) Lena och Tomas
Farfar busar med Isak
Isak har fått två nya kompisar i Hallsberg, Farfar och Åke
Askersundarna igen
Charmtrollet Isak
ALLA VACKRA BLOMMOR
Från Tomas o Lena
Från Mor och Far, Åsa o Åke, Pär o AnnaFrån Grannarna Lennart o Lisbeth
Från systern Anne
Från Ellvira
Från min bror Anders och Fru Clay
Från min farbror Bosse och Fru Doris
Vi vill tacka alla för en trevlig påskafton och för första gången någonsinn har vi inte ätit påskmat på påskafton! Vi ska äta lite sill till lunch i morgon i alla fall. Nu väntar nästa fest för kompisarna men den blir inte av förrens i sommar så nu har vi lite tid på oss att ladda om.
Mer bilder finns på Anne´s blogg.. Klicka här
.

2 kommentarer:

OhLookADuck sa...

Happy Birthday, Ulf!
Wish we could have joined you for your party--it looks like you had a wonderful time!
Hugs from all of us,
The Bennettos

Susanne´s blogg sa...

Ulf say thank you very much! You are welcome to visit any time.
We also wonder when Kevin has his birthday? Ulf say he is also born -59? / Susanne and Ulf