måndag 27 april 2009

Fina fötter


Varje vår när det blir dags att ta fram sandalerna igen brukar jag måla tånaglarna.Man vill ju se fin ut och matcha sandalerna. Men varje vår är det likadant, jag hittar inte de 2 nagelacken jag äger. Ofta är det älsta dottern som lagt beslag på dem. Borde igentligen köpa nytt men jag glömmer alltid bort det.
Har fått kompledigt i natt och det passar utmärkt för jag skall avnjuta en trerätters Italiensk måltid i kväll och då kan jag ta ett glas vin till det.
Maken är för femtioelfte gången inne i Örebro och handlar,kom på att han nog behöver ett par nya skor också..... han har fullt upp och åker till Skottland på Onsdag.
Nu skall det städas av lite,har varit på gymmet och idag har det även blivit rodd 6km (det tar bra på magen sa svägerskan.) så nu vet jag hur långt jag kan ro på 30 minuter.
Eller kanske ska jag bara gå ut och sätta mig i solen och njuta..............??
.

Inga kommentarer: