lördag 4 april 2009

Om att vara miljömedveten

Det blev ingen TV för min del i går. Hade återigen misslyckats med inspelningen. Ja,dvs. inte med inspelningen men eftersom vi är miljömedvetna i familjen släcker vi ner ordentligt efter oss när vi går ut eller lägger oss med påföljd att ingen ström fanns i TV´n eller DVD´n när det var dags för inspelning. Kan inte skylla på någon för det var jag själv som stängde av strömmen efter jag satt på inspelning........ ja,ja ! Korkat , jag vet! Men det gick liksom i bara farten och jag kom på det när jag satt i bilen på väg till jobbet.
Hur som helst var TV´n härnere upptagen hela kvällen ändå. Ett gäng med tjejer hade fått för sig att de skulle se kultfilmerna Starwars och började i går med 1:an. Efter halva filmen sov hälften av dem i soffan,ha,ha.
Nähä! Nu är det till att sätta fart. Solen skiner....härligt!
.

Inga kommentarer: