tisdag 28 april 2009

Skor

Måste köpa lite skor. Har rensat ur en del och det är dags att köpa nya. Ballerinaskorna jag köpte i Stockholm tar lång tid att gå in har jag insett.
Har tittat runt en hel del på skor och tycker (har alltid tyckt) att det är svårt med skor. Mina bästa skor har varit sådana som jag fått av svägerskan eller syrran,ha,ha!

Nu är det så att många av de nya skorna som finns på marknaden ser exakt ut som barbieskorna flickorna hade till sina dockor! Enorma sulor,enorma klackar,alla färger som går att tänka sig. Jätteläckra på många sätt men helt "ogåbara styltor?" Jag är helt fashinerad över att någon överhuvudtaget kan gå i dem en längre tid.
Tack gode gud för Ecco( men nu fanns det inga snygga modeller i vår) och tack för Rieker
som faktiskt nu har snyggare skor än Ecco. Det blir till att gå på skojakt!

Barbie
eller Barbie?
.

Inga kommentarer: