fredag 3 april 2009

Min PT

Sitter och avnjuter en kopp kaffe. Ulf håller på och packar upp födelsedagspresenten han köpt åt sig själv i dag, uj,uj,uj!
Har precis kommit hem från skogen där jag har Powerwalkat med min PT. Vi gick 5 km men när vi läste av min nya fina stegräknare så stod den på 2.9km??! Vi hade klivit och gått i 55 min så vem ska man tro på ? Stegräknaren eller den som har mätt upp spåren?Ha.ha
Fick gå ca 10 meter bakom hela tiden för min PT är allergisk i skogen och snyter och fräser som värsta karln så det gällde att inte få nå´t på sig.
Ska tillbringa kvällen själv för Whiskeyklubbben har sammanträde.De åker ju snart till Skottland och det ska planeras. Yngsta dotter ska ha kompisar sova här och älsta dotters som kom hem i går hade dragit till stan när jag vaknade så henne har jag inte sett till.....Va fort det går, nyss var dom små och det var myskväll med Bollibompa och Disneydags som gällde till helgen.Nu blir det ??...ja, vad ska jag titta på i kväll måntro? Bara skräp på TV´n men jag har nog ett avsnitt av Sommer´s inspelat som tur är.
På altan är det just nu 26 grader så där kan jag sitta och njuta.
.

Inga kommentarer: