fredag 3 oktober 2008

Salong Ryck och Drag


Tror du att det räcker? frågade jag lite oroligt. Det räcker! fick jag till svar. Trodde inte riktigt på henne för mina var längre än 1cm och dessutom hade jag jättemycket.
Det räcker inte! Vi skulle behövt 2 burkar!....Nehä, det var väl det jag tänkte. Fick lite bannor. Du får inte vänta så här länge!!Kom ihåg det nu! Vi får kolla här nu när vi jobbar ihop lite längre fram att det passar!
Behandling skedde i behandlingsrummet på jobbet, PC skötte avdelningen medan jag fick "underkroppen" vaxad av experten AS.Det var lugnt , telefonen ringde en gång men det var bara förlossningen som ville låna mjölk.
AS kan snart öppna en liten VAX salong i hemmet, vi är många kunder på jobbet.Man måste ju ha lite att göra när det är lugnt också och nu är jag slät o fin. Tack AS, ska köpa en burk i helgen och ha i beredskap på jobbet, jag lovar.
Ps. Inga patienter blev lidande, dom sov så sött.
Inte nog med att man fick pinas under vaxningen, på morgonen innan jag åkte hem gjorde jag en mammaografi, aj,aj,aj! Inte lätt att vara kvinna.




.

Inga kommentarer: