måndag 20 oktober 2008

Intet nytt under solen

Jaha, inget särskilt att skriva om idag.Har tränat, handlat och ska nu laga mat. För de intresserade kan jag berätta att det blir spagetti och italiensk köttfärssås.Sen väntar jobbet.
Vill ni läsa något spännande så får ni gå in på min kära vän Karen´s blogg. Hemma hos dem är det läskigt spännande för där har de skallerormar vid husknuten! Hujedamej!! Jag hade flippat ut totalt. Jag minns en gång när barnen var små och jag berättade för henne att vi alltid lät barnen sova ute i vagnen på altanen även när det var vinter och kallt. Hennes svar var att det skulle hon så gärna också vilja för det är hälsosamt med frisk luft men hon var samtidigt lite orolig för de hade "Mountain Lions och Snakes" där de bodde. Jag skrev snabbt ett svar tillbaka att jag aldrig skulle våga ställa ut mina barn om jag hade sådana djur runt husknuten.
Karen! Your husband is a brave man, Iwould flip out if I would have a snake like that around our house.Iám glad we didn´t see one when we were visiting.
Ps. Mountain Lion= Puma
.

Inga kommentarer: